close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים מלון מומלץ בצפון הארץ?

מערכת שורשכא תמוז, תשפא01/07/2021

במהלך החיפושים שלכם אחר מלון מומלץ בצפון הארץ, כנראה שאתם תיתקלו בעשרות מלונות שונים, אם לא יותר...

תגיות:
צילום: freepik
אין כמו איזו חופשה טובה, שכוללת גם אוכל מעולה, ים או כנרת, אוויר טוב והרבה פסטוראליות מטריפה. ואם מדברים על נופש פסטוראלי, מדברים כנראה על צפון הארץ. בין מסלולי הטיולים הרבים, האטרקציות והנופים, תוכלו למצוא גם מלונות מפנקים במיוחד. הנה כל מה שכדאי לדעת לפני נופש בצפון.

במהלך החיפושים שלכם אחר
צילום: freepik
מלון מומלץ בצפון הארץ, כנראה שאתם תיתקלו בעשרות מלונות שונים, אם לא יותר. מאחר שהאינטרנט מוצף באתרים של תיירות בצפון וסוגי מתחמי הארחה, יהיה כדאי להגיע עם איזושהי המלצה מראש. אפשר לקבל אותה מהחברים, ממכרים בעבודה ובני משפחה. אם אין לכם המלצה על מלון בצפון, אנחנו נשמח לספר לכם על הפרמטרים החשובים בבחירת מלון. הנה הם:

טווחי מחירים של מלונות בצפון ומתחמי הארחה
טווחי המחירים של מלונות בצפון נעים בין מאות שקלים בודדים ועד אלפי שקלים ללילה. בעוד שצימרים יעלו לכם 600 ₪ - 1,000 ₪ בממוצע ללילה, מלונות בצפון יעלו לכם בדרך כלל יותר ממחירים אלו. ישנם מלונות בצפון שעולים גם 2,000 ₪ - 3,000 ₪ ללילה בממוצע, אבל מדובר במלונות יוקרה.

המיקום של המלון, האטרקציות ומסלולי הטיולים שבקרבתו
אחד הדברים החשובים הוא, המיקום של המלון. בין אם אתם הולכים על מלון ברמת הגולן, מלון בגליל (כמו למשל מלון מצפה הימים בגליל) או בכל אזור אחר בצפון, תבדקו את סוגי האטרקציות ומסלולי הטיולים שיש בקרבת המלון. בעוד שבאזורים מסוימים בצפון יש מסלולי מים יפהפיים, באזורים אחרים בצפון תוכלו למצוא אטרקציות כמו רכיבה על סוסים (במקום טיול ברגל).

אוכל, קדימה אוכל!
מה כולנו אוהבים לעשות כשאנחנו מתעוררים בבוקר בבית המלון? נכון, לרדת לחדר האוכל ולתקוף קשות את המזנון. אם כך, אנחנו ממליצים לבדוק איזה סוגי מאכלים בית המלון מגיש לאורחים בשבתות, במהלך הסופ"ש ובאמצע השבוע. כמו כן, יהיה כדאי לבדוק אילו סוגי מסעדות קיימות בקרבת בית המלון. זאת, למקרה שתחליטו לאכול דווקא בחוץ.

פינוקי ספא בבתי מלון בצפון
חופשה מושלמת בצפון צריכה לכלול גם איזה בילוי נחמד בספא, במיוחד אם מדברים על ספא בצפון ובתי מלון שרק מפנקים ומפנקים. ישנם סוגי טיפולים כמו רפלקסולוגיה, עיסוי מקצועי, טיפולי אנטי אייג'ינג ועוד. אם בא לכם להתפנק כמו שצריך, תבדקו אם בית המלון כולל גם טיפולי ספא למיניהם.

בדיקת ביקורות על בית המלון וסוגי המתקנים שיש בו
שמעו לנו וקחו טיפ חשוב, תמיד תריצו בדיקה באינטרנט על בית המלון. מספיק לבצע חיפוש בפייסבוק, לעבור על כמה פוסטים של גולשים ולהתרשם מביקורות על בית המלון. אם האינטרנט מוצף בביקורות שליליות עליו, לא תוכלו לפספס אותן. והכי חשוב, תמיד תבדקו את סוגי המ
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה